27 noviembre, 2006

ESCUITA, POEMA

ESCUITA, POEMA...
J.J.LAGRABA, Agosto de 1998


Poema,
que brilas un segundo de l'albada,
que tornas ya de nuey y me trovas pío,
que, tiempo me demandas de lo mío,
y trayes ta esti mundo una volada...

Poema,
que no has podíu plegar a estar maduro,
que rondas d'escapada en lo tozuelo,
que, a qui quiera escribirte, tornas lelo,
y aduermes de contino en cuarto escuro...

Escuita,
no zarres la finestra tan aprisa,
no sigas tan escuro ni tan fusco,
no vayas a escaparte si te busco,
no fuyas de la cresta d'ixa guisa...

Poema,
que chugas con la luna conchaváu,
que vienes y t’en ves sigún te cuaca,
que fas de la cultura vaca flaca
si no te apercazamos con bel cláu...

Poema,
¡alguarda! ¡dame tiempo a que te lía!,
demandas que por vierte i-siga a solas,
y cambias de lugar como las olas,
y fas que, al relierte, yo me arría...

Escuita,
me fas estar a solas pa trovarte,
y fas estar a solas a qui quiera
dentrar a escudriñarte dende fuera,
¿de fernos estar solos, fas bel arte?...

Poema,
lo tiempo que se pasa... ¡que me furtas!,
habrás a repartirlo entre qui, lugo,
te trove en lo descanso de bel chugo,
y...¡fé-lis ixas vidas menos curtas!